FAQ

Aarzel niet ons te contacteren bij vragen via ons contactformulier, vermeld dan duidelijk over welk artikel het gaat. 
of bel naar KIM 0472 23.28.52

VEELGESTELDE VRAGEN:

Komen de kleuren van de producten in de interieur webshop overeen met de geleverde producten?

Jazeker. Blauw is blauw. Het schermtype van uw computer kan een klein verschil geven naargelang de instellingen.
EN Gezien we veelal werken met unieke handgemaakte producten kan er een kleine afwijking zijn in afmetingen en/of kleuren.
Maar het verschil is miniem!

Wanneer wordt een bestelling verstuurd?

De bestelling wordt verstuurd na betaling door de klant. Wanneer je online bestelt en onmiddellijk betaalt gaat de bestelling de volgende dag al de deur uit,
weliswaar indien op voorraad. Alle interieurartikelen, kinderartikelen, plaids en kussens zijn op voorraad en kunnen wij onmiddellijk leveren, echter het kan wel eens voorkomen dat iets ‘tijdelijk’ uit de collectie is. Wanneer dit het geval is krijgt u van ons altijd binnen 2 dagen na bestelling bericht (indien niet in voorraad wordt de levertermijn vermeld bij het artikel) 
Bij rekening overschrijving kan het tot 2-3 dagen duren eer wij uw betaling registreren (u kan ons ook uw betalingsbewijs doormailen) & daarna kan pas het pakket verstuurd worden. Indien uw betaling niet tijdig ontvangen is en uiterlijk binnen de 3 kalenderdagen behouden wij ons het recht uw bestelling te annuleren.
De bestelling kan ook afgehaald worden op de maatschappelijke zetel, Vijvedreef 131, 8710 St-Baafs-Vijve. Wij contacteren u dan voor een afspraak voor afhaling.

En als ik niet thuis ben bij levering?

Als u een leveradres doorgeeft kan dat ook dat van uw buur of familie zijn die wel altijd thuis zijn. Ook uw adres op het werk kan dienen.

Kan ik mijn bestelling aanbieden als cadeau?

U kan het adres doorgeven van de gelukkige. Wij zorgen voor de geschikte cadeauverpakking. Graag "cadeauservice" vermelden op het einde bij uw bestelling en wij zorgen ervoor!